EVROPSKI DAN JEZIKOV

Letošnji Evropski dan jezikov smo na šoli obeležili nekoliko drugače kot prejšnja leta. Učitelji tujih jezikov smo se odločili, da 26. septembra namenimo spretnosti, ki pri mladih precej upada, branje leposlovnih knjig.  Izsledki različnih raziskav poudarjajo številne koristi, ki jih branje prinaša; med drugim izboljšanje koncentracije, povečanje empatije, lažje učenje in pomnjenje.

Na ta dan so učenci prinesli k uram tujejezične knjige, ki so si jih izposodili iz šolske ali mestne knjižnice, oziroma so jih imeli doma, a jih še niso prebrali.

Na začetku ure smo se pogovorili o njihovih izkušnjah branja knjig, kasneje pa so se učenci ob ambientalni glasbi potopili v branje izbranih knjig. Hitri bralci so lahko že ob koncu ure izpolnili obrazec za prebrano knjigo, ki bo upoštevana za tretjino usvojene bralne značke, ostali učenci pa imajo zanjo še dober teden časa. Izkušenejši bralci so lahko nadaljevali s pisanjem nadaljevanja prebranih zgodb.

Zanimiva izkušnja tako nas učiteljev kot učencev in nedvomno popestritev ur pouka tujih jezikov za katero učitelji upamo, da bo obrodila tudi nove bralce.

Andreja Majcen Mrkonjić,

vodja aktiva učiteljev tujih jezikov predmetne stopnje

Morda vam bo všeč tudi...